• شیشه دوجداره ساختمانی

شیشه های دوجداره

شیشه های دو یا چند جداره با اتصال دو یا چند لایه شیشه که توسط اسپیسر آلومینیومی با فاصله از یکدیگر قرار گرفته و در فضای بین آنها هوا یا گاز مخصوص تزریق می شود، تولید می گردد. جهت جلوگیری از بخار گرفتگی درون شیشه دوجداره ماده رطوبت گیر ( سلیکاژل ) در داخل اسپیسرها تزریق می شود. به منظور افزایش عملکرد عایق حرارتی در فضای بین شیشه ها گاز آرگون تزریق و جهت جلوگیری از خروج گاز و نفوذ رطوبت محیط بیرون و حفظ چسبندگی و استحکام شیشه ها، پیرامون شیشه های دوجداره چسب مخصوص ( پلی سولفاید یا سیلیکون ) تزریق و کاملا” ایزوله می گردد. کیفیت مواد اولیه مورداستفاده در ساخت شیشه های دوجداره نقش بسزایی در کیفیت محصول نهایی خواهد داشت.
با توجه به ترکیبی بودن ساختار شیشه های دوجداره بسته به امکان استفاده شیشه و عملکرد خاصی که از آن مورد انتظار است می توان با استفاده از شیشه های مختلف شیشه های سکوریت یا لمینت و یا اسپیسرهای آلومینیومی یا Warm Edge با ضخامت های مختلف و جسبهای متفاوت استحکام و ایمنی و عملکرد شیشه های دوجداره از جمله عایق حرارتی و صوتی را بهبود بخشید.

شیشه دوجداره ساختمانی

شیشه دو و چند جداره ساختمان

شیشه دو جداره لمینت ساختمانی

بکارگیری شیشه های لمینت علاوه بر بالا بردن سطح امنیت و مقاومت باعث تاثیر بسزایی در کاهندگی مصرف انرژی و انتقال صوت می گردد.

شیشه دوجداره کاهش دهنده مصرف انرژی-Sunergy

قطعا یکی از موثرترین و کارآمدترین راه حل ها، استفاده از نسل جدید شیشه، تحت عنوان شیشه های کاهش دهنده مصرف انرژی می باشد.

شیشه دوجداره کاهش دهنده مصرف انرژی- Low E

با توجه به رشد فزاینده هزینه های انرژی استفاده از شیشه های دوجداره با کارایی هر چه بیشتر در زمینه صرفه جویی و کاهش مصرف انرژی یک راه کار هوشمندانه محسوب می گردد.

شیشه دوجداره کرکره دار

این نوع شیشه ها با قرار گیری انواع کرکره ها در داخل شیشه های دوجداره و مابین جدار شیشه ای آن تولید می شود. نقش مهمی در زیبایی نما و کنترل اختیاری نور و حرارت دارد.