• شیشه لمینت ضد گلوله، ضد سرقت

شیشه های ضد گلوله، ضد سرقت

باتوجه به اینکه شیشه های لمینت در صورت شکستن فرو نریخته و در جای خود باقی می مانند در نتیجه امکان عبور از آنها وجود نداشته و در اماکن عمومی و فضاهایی که امکان بروز اغتشاشات و ناامنی وجود داشته باشد استفاده از این نوع شیشه ها حتی در صورت شکستن نقش بسزایی در حفظ امنیت فضاهای داخلی خواهد داشت. در صورت افزایش تعداد لایه های شیشه و PVB، شیشه های لمینت توانایی جلوگیری از نفوذ گلوله و سلاح های انفرادی را داشته و به عنوان شیشه ضد گلوله مورد استفاده قرار می گیرد.
شیشه های ضد گلوله نوعی شیشه لمینت می باشد که با افزایش تعداد لایه های شیشه و طلق بوجود می آید. مقاومت این نوع شیشه ها بصورتی است که پس از اصابت گلوله با وجود اینکه شیشه شکسته می شود ولی فرو نمی ریزد و گلوله از آن عبور نمی کند و امکان عبور از آن به هیچ صورتی وجود ندارد.
شیشه های ضد گلوله کاربردهای بسیار فراوانی داشته و مهمترین کاربرد آنها بالا بردن سطح ایمنی و امنیت می باشد. لزوم استفاده از این گونه شیشه ها در اماکنی مانند موزه ها، بانک ها، ویترین طلا فروشی ها، صرافی ها، عتیقه فروشی ها، اماکن عمومی پر خطر، زندان ها و کلیه اصناف و اماکنی که دارای حساسیت خاصی هستند به منظور تامین امنیت در برابر سرقت های مسلحانه کاملا واضح و مبرهن است.

شیشه ایمنی شرق افتخار دارد که بعنوان اولین تولید کننده شیشه های ضد گلوله در شرق کشور با افزایش دسترسی این محصولات در بازار مصرف نقش بسزایی در کمک به افزایش امنیت مشاغل ایفا نماید. شیشه های ضد گلوله تولید شده توسط این شرکت پس از انجام تست های مورد نیاز در میدان تیر توسط کارشناسان نیروی انتظامی مورد تایید کامل آنها قرار گرفتند و دارای مقاومت کامل در برابر اصابت گلوله از سلاح های انفرادی مختلف می باشد.

laminet

یکی از مشکلات موجود در شیشه های ضد گلوله این است که استفاده از لایه های متعدد ( حداقل سه لایه شیشه ۱۰میل ) شیشه باعث کدر شدن محصول تولیدی و مخصوصا در مورد شیشه های فلوت سفید باعث ایجاد رنگ سبز در شیشه و کاهش شفافیت آن شده و همین امر باعث از زیبایی نمای واحدهای تجاری از قبیل طلا فروشی ها می کاهد.
با استفاده از شیشه های Extra Clear و یا Clear vision که شفافیت بسیار بالایی دارند می توان این مشکل را حل نموده. استفاده از این نوع شیشه ها حتی در چند لایه هم هیچ مشکلی در دید مشتریان ایجاد نکرده و محصول بسیار مناسبی جهت استفاده در ویترین طلا فروشی ها و جواهرفروشی ها هم به منظور تامین امنیت در برابر سرقت و همچنین دید مناسب مشتریان می باشد.
هر چه ضخامت و تعداد لایه های شیشه بکار رفته و ضخامت طلق های PVB بیشتر باشد مقاومت این نوع شیشه ها در برابر اصابت گلوله بیشتر می شود.

Bulletproof Glass
Bulletproof Glass

شیشه های لمینت

شیشه های لمینت ساختمانی

شیشه های لمینت متشکل از دو و یا چند لایه شیشه ساده و یا سکوریت می باشد که طی فرایند تولید به وسیله یک یا چند لایه pvb به یکدیگر چسبانده شده اند.

شیشه لمینت مقاوم در برابر صوت

شیشه ایمنی شرق به جهت حل مشکلات ناشی از آلودگی صوتی اقدام به تولید محصول شیشه لمینت با قابلیت ضد صوت نموده است.