• شیشه های چاپ دار

شیشه سکوریت چاپدار

نوعی محصول شیشه ای می باشد که به روش های مختلف از جمله چاپ سیلک Silk Screen یا با استفاده از دستگاه های Digital Print طرح های مورد درخواست مشتریان بر روی شیشه چاپ می شود. این نوع شیشه ها به منظور پوشاندن فضاهایی از جمله بخش های بین طبقات در نما و یا ایجاد زیبایی در دکوراسیون داخلی ساختمان ها و بخش های تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل رنگی بودن و جذب حرارت و وجود تنشه ای حرارتی بالا این نوع شیشه ها بایستی به صورت سکوریت استفاده شوند.

طراحی خارجی

چشم نوازی نمای یک برج اولین و تاثیر گذارترین ویژگی آن است. نمای یک ساختمان تاثیر شگرفی در برداشت و تلقی بیننده از کیفیت و نوع ساخت یک پروژه دارد. یک طراحی استادانه و زیبا و در عین حال با کیفیت قابلیت چشمگیری در بیادماندنی نمودن اثر در ذهن بیننده دارد.
ما بوسیله مدرن ترین دستگاه چاپ بر روی شیشه توانستیم، محدودیت های عملی پیاده سازی طرح های خلاقانه معماران و مهندسان را در خصوص طراحی نما پایان دهیم.
مقاومت بالای رنگ چاپ شده بر روی شیشه در مقابل شرایط محیطی اسیدی و قلیایی و یا عوامل مخرب مکانیکی قابلیت های بسیار زیادی به برتری بکارگیری متریال شیشه در نما می افزاید. پنهان نمودن سقف ها و یا تاسیسات بین طبقات که یکی از عوامل مخرب زیبایی نمای ساختمان است و یا ایجاد سایه  ( Shading ) بیشتر و مطلوب نمودن فضای داخلی بواسطه چاپ طرح های مختلف با ظرافت بالا بر روی شیشه پنجره ها نمونه هایی از کاربرد چاپ بر روی شیشه می باشد که می توان از آن ها نام برد.

Exterior Design
Exterior Design
Exterior Design
شیشه های چاپ دار

طراحی داخلی

کاربرد نامحدود این تولیدات در تمامی اشیاء پیرامون مان که بطور روزمره با آنها در ارتباط هستیم منحصر به فرد است. به دلیل مقاومت بالای چاپ در برابر عوامل مخرب مختلف محیطی و قابلیت فوق العاده بالای دستگاه چاپگر در ارائه طرح های با کیفیت و تصاویر بی نظیر، دامنه کاربرد این محصول در زمینه های مختلف بسیار گسترده و وسیع می باشد.

شیشه های چاپ دار
Printed Glass

شیشه های سکوریت ساختمانی

شیشه سکوریت

شرکت شیشه ایمنی شرق با بکارگیری چندین دستگاه کوره هوریزانتال امکان سکوریت کردن انواع شیشه های فلوت ساده، رنگی، رفلکس و چاپدار در ضخامت های مختلف را دارد.

شیشه سکوریت خم

انواع شیشه های خم بنا به سفارش در جریان تولید شیشه های سکوریت یا نیمه سکوریت در شعاع و خمش های معینی تولید می شوند.

شیشه سکوریت اکسترا کلییر و کلییر ویژن

نوعی از شیشه می باشند که به دلیل کاهش میزان آهن در زمان تولید جام های شیشه نسبت به شیشه های فلوت به مراتب از شفافیت بیشتری برخوردار می باشند.

شیشه سکوریت صنعتی

مقاومت شیشه های سکوریت در برابر تنش های گرمایی باعث شده از این نوع شیشه در صنعت لوازم خانگی استفاده شود. در طرح ها و رنگ های مورد نیاز مشتریان با بهترین کیفیت را دارد.